Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

omxs303d

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• omxs303d

Lyckas inte få in omxs303d. Har hämtat den flera gånger och kryssat bort "lämna orörda" samt startat om. Har senaste versionen.
    Ulla-Britt Gråbacke

Verkar inte vara någon handel i den terminen ännu, men det går att lägga upp den. Funderar på om du kanske har en 10 år gammal termin med samma namn i instrumentdatabasen. Klicka ENTER på OMXS303D i terminslistan och Radera > starta om programmet. Därefter ska den gå att lägga upp som vanligt igen.

Comment

Fick in den nu, men konstigt att det inte finns några kurser. C-terminen har ju slutdatum i morgon.
      /UB
      Ulla-Britt Gråbacke

Comment

D-terminen går att köpa på Nordnet, så det är programmet som inte får in den.
        /UB
        Ulla-Britt Gråbacke

Comment

D-terminen fungerar bra hos mig på två maskiner. Jag vet inte om du fått ordning på terminen. Om det inte fungerar skulle jag försöka enligt inlägg 2 ovan. Jag har tidigare haft gamla terminer som gjort att det inte fungerar.

Comment

Har gjort det två gånger, ingen effekt.
            /UB
            Ulla-Britt Gråbacke

Comment

Vad göra? Byte av termin i morgon!
              Ulla-Britt Gråbacke

Comment

Det viktiga är att man startar om programmet efter att man raderat D-terminen, därefter söka upp på nytt.

Comment

Det var det jag gjorde två gånger.
                  Ulla-Britt Gråbacke

Comment

Kollade på min egen och det var MIFID 2 error, dvs kunskapstest för optioner/terminer som behöver förnyas hos Nordnet.

Comment

De har jag gjort för 2 veckor sedan
                      Ulla-Britt Gråbacke

Comment

Dessutom får jag kurser på c-terminen. D-terminen är upplagd men inga kurser.
                        Ulla-Britt Gråbacke

Comment

Jo det fick jag med, C-terminen funkade perfekt men D-terminen blir inte korrekt upplagd utan MIFID-testet ok. Du kan klippa ur dagens innehåll i Deblog.txt och maila så ser vi direkt om det är problemet.

Comment

Hej, Är det någon annan som har haft problem med kursfeeden på terminen idag?

Comment

Njae, det har fungerat här i alla fall. Prova att klicka ENTER på terminen > Radera > starta om Autotrader och lägg upp den på nytt.

Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	99
Size:	21.1 KB
ID:	103158

Comment

Working...
                              X