Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Autostock Messenger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Autostock Messenger

    Efter ha gett upp på appen för ganska länge sedan så tänkte jag nu några år senare göra ett nytt försök. Nu när jag installerar Autostock messenger så står det "Registrerar för pushnotiser....." och jag kan inte göra något i appen. Det borde väl finnas någon form av ID synligt i appen som jag ska knappa in i Autotrader? Jag kör Android 14.

  • #2
    Appen fungerar inte tyvärr. Vi har precis flyttat webb och system till nya servers och har problem både med appen och epost.

    Comment


    • #3
      Ok, det förklarar saken. Finns det planer på att lösa det? E-post verkar fungera för mig dock.....?

      Comment


      • #4
        Vi undersöker möjligheterna. Push är riktigt struligt, alla har olika operativ och telefoner och apparna måste förnyas med cert väldigt ofta. Vi försöker hitta en bättre lösning.

        Comment


        • #5
          +1 för en uppdaterad version av appen. Förstår att den bör hållas enkelt, men vore kanon om de även kunde användas för att övervaka grundläggande status för alla AutoTrader instancer (alla är ingång och får data etc.)

          Appspotr (https://www.appspotr.com) erbjuder ett trevligt system för att bygga appar som är enkla att underhålla ur perspektiven du beskriver.

          Comment


          • #6
            Tackar för tipset!

            Comment

            Working...
            X