Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

USA-Index

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • USA-Index

    Rikard,
    jag har försökt skapa ett chart med intraday-kurs 15 min för dow jones i nat, fungerar ok att spara.

    När jag sedan laddar om sparad arbetsyta syns bara kursstaplarna from 15.30 tom 17.30, från 17.30 till 22.00 är kursstaplarna dolda.

    Det går bra att från dow jones klicka höger och visa diagram, då visas det korrekt men ej om man plockar upp en tidigare sparad arbetsyta.

    Kan du be Lasse titta på det?
    Attached Files

  • #2
    Vad händer om du dubbelklickar så att diagrammet refreshas?

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
      Vad händer om du dubbelklickar så att diagrammet refreshas?
      Då blir det ok, men så fort jag laddar om arbetsytan ex byte mellan dow jones och omxs30-indexet så blir det lika illa igen, bara staplar fram till kl.17.30

      Comment


      • #4
        Refresh-funktionerna är en av de saker vi ska buggfixa i augusti.

        Comment


        • #5
          Tänker ansuta Mullti Bos på endast aktier.Kan man ansluta såsom Rock and Roll direkt på nordnetkonto och Anpasssa automatiskt orderläge och där aktivera ordermodellerna och ansluta aktier?

          Comment


          • #6
            Jo det ska fungera, men den använder senast betalt som pris. Så du kan ju alltid byta till att köpa på Aktuell säljkurs och sälja på Aktuell köpkurs för att få snabbare och säkrare avslut mot aktier direkt på skarpt konto.

            Comment


            • #7
              Hur ställer jag in detta,är väl kodat?

              Comment


              • #8
                Njae, prisscripten är helt öppna. Bara att byta prisscript i ordermodellerna och Spara.

                Comment


                • #9
                  Stort tack!!

                  Comment

                  Working...
                  X