Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga knappar fungerar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Inga knappar fungerar

När man är inne i "arbeta med ordermodeller" - "redigerar sekvens: sekvens 01" och har ett skript framme så fungerar det inte att använda någon av funktionerna via knapparna: extra objekt, välj formel, testa syntax, assistenten.

Kan ju vara att jag har missförstått något och hamnat i ett läge då dessa inte ska fungerar...

Anders

Vissa av ordermodellerna som är inkluderade från installation är spärrade för redigering. Men alla nya du skapar själv går att redigera.

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
      Vissa av ordermodellerna som är inkluderade från installation är spärrade för redigering. Men alla nya du skapar själv går att redigera.

Ja att vissa är spärrade har jag också gissat. Men frågan gäller för övriga.

Anders

Comment

Något exempel på modell som du inte kan redigera?

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
          Något exempel på modell som du inte kan redigera?
          Om jag i "arbeta med ordermodeller" väljer "Exempelmodell Köp - Sälj" (eller skapar en helt ny...) och väljer sekvens01 trycker på redigera så kommer "redigera sekvens: sekvens01" upp med ordersekvens triggas av sl) exempel köp.

Jag har då det varnliga skriptet som jag även kan komma åt via "arbeta med skript". Det finns fyra knappar direkt under skriptet som inte fungerar: Extra objekt, Välj formel, test syntax och assistenten. Däremot fungerar knappen nästa steg.

Anders

Comment

Working...
          X