Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Indata script

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Indata script

Hur kan det bli så här, vad har jag gjort fel ?

[ScriptParameters]
    Label01=SL Mini flytnivå
    Label02=SL Mini Long rest
    Label03=SL Mini Short rest
    Label04=SL Multi klassisk
    Label05=SL Multi flytnivå
    Label06=SL Multi scenario
    Label07=SL Multi Long rest
    Label08=SL Multi Short rest
    Label09=Trend Entry insats
    Label10=Trend Exit Long rest
    Label11=Trend Exit Short rest
    Label12=Take Profit procent
    Label13=Take Profit Long rest
    Label14=Take Profit Short rest
    Label15=Terminator köpantal
    Label16=Terminator blankantal
    Label17=M Valley insats
    Label18=DynTrend insats
    Label19=XACT Term insats
    Label20=XACT Track insats
    Label21=Köpantal
    Label22=Blankantal
    Label23=Take profit
    Label24=Antal tp.
    Label25=Limit
    Attached Files

Hm, hur menar du? Jag ser inte direkt vad som är problemet?

Comment

Värdena hamnade ju i fel celler, men detta är småproblem, nu nollställs depåinnehav och inget hjälper. Har avinstallerat och installerat både en gammal version och den nya, samma resultat. Kör på en annan dator och där går det bra så det är väl något i den första datorn som är fel, konstigt att det är bara innehaven som försvinner, summa att handla för är ok.
      Har kört virustest, inget funnet. Var lagras depåinnehavet ?

Comment

Kan detta vara en ledtråd ?
        16:45 LockAccounts failed - possible loss of data in GUI

Comment

Det jag skulle börja med att kolla är så att kolumnerna i kalkylen stämmer och innehåller rätt kod för att visa resp cellvärde. Depåinnehav hämtas live från Nordnet.

Comment

Cellerna är historia. Om jag inte får uppdatering på innehav så går det ju inte att använda programmet. Alternativet är ju att installera om OS-et vilket ju är ganska jobbigt. Jag har svårt att förstå hur pengar att handla för kan uppdateras och inte innehav av aktier, det kommer ju som du säger från NN båda. Någonstans mellan NN och NAT försvinner hälften information, kan inte tro att min dator lyckas med detta. Då det bara är hos mig detta händer så kanske det är någon högre makt som försöker att få mig att lägga av med börsspelet, får kanske gå med i kyrkan igen.

Comment

Jag fattar inte riktigt, syns inte innehav i Orderdialogen? Eller får du fel värden från Portfolio(v)?

Vi testkör en version nu som även ska hantera Burgundyavslut, den ligger ute sedan igår kväll via uppdatering eller nyinstallation. Skicka gärna Tradelog och en kort beskrivning vad som går fel så får vi undersöka närmare. Eller så kör vi lite Fjärrsupport på fredag. ( imorgon är vi hos Nordnet båda jag och Torsten och kör scriptutbildning.)

Comment

Working...
              X