Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spik?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Det är samma spik som är kvar för den 23:de. Kurserna är ett rakt streck!
    Ulla-Britt Gråbacke

Comment

Hm, hur ser den ut hos dig? Hjälper det att starta om NAT?

Jag får ingen spik här nämligen.

Comment

För att undvika missförstånd så skrev jag att det gällde Autostock Trader. Naten har jag inte haft någon spik, men jag behöver fortfarande Autostocken
        Ulla-Britt Gråbacke

Comment

Ursprungligen postat av Frida Visa inlägg
          För att undvika missförstånd så skrev jag att det gällde Autostock Trader. Naten har jag inte haft någon spik, men jag behöver fortfarande Autostocken
          Jo, i AT går den upp till 1055. Data flyttas till nedre delen av diagrammet.

Comment

Samma här faktiskt ända upp till 1067 bara i AT/
            Berra

Comment

Ursprungligen postat av Frida Visa inlägg
              Sorry, börjar väl bli trött i huvudet!

Problemet är att AT inte verkar klara att hantera databaserna från NAT om de blir tillräckligt stora. Vi försöker hitta en lösning på det. Men i nuläget är det bäst att samla in löpande med AT om man vill ha snygga grafer där.

Kundservice måste i vilket fall konverteras till NAT-standard förr eller senare och vi väljer att göra det nu så att vi hinner få in åtminstone några dagars intradaydata för Oslo-börsen innan Nordnet går live med NAT i Norge. Våra norska vänner vill säkert ha intradaygrafer också....

Comment

Working...
              X