Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Verkar inte hitta kontot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Verkar inte hitta kontot?

    Hej,

    När jag startade upp NAT idag verkar den inte hitta min depå hos nordnet. I Wintrade finns det, men i NAT står bara tillgänglighet 0 SEK. Rutan där det brukar stå depånummer är tom, och det finns inget att välja heller. Någon som vet vad det kan vara för problem?

  • #2
    Fick du tag på kontot igen? Annars kanske du har ändrat lösenord hos Nordnet och glömt ändra i NAT?

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
      Fick du tag på kontot igen? Annars kanske du har ändrat lösenord hos Nordnet och glömt ändra i NAT?
      NAT hittar fortfarande inte kontot. Har dubbelkollat det där med lösenordet, men det är korrekt. Har även testat att ominstallera NAT, men tyvärr finns problemet kvar.

      Comment


      • #4
        Oj, då skulle jag nog kolla i filen Deblog.txt vad som står där sist, samt kontakta Nordnet och fråga om de kan se om något är fel med kontots access till nExt-APIet. Alternativt ring oss så kan vi kolla med tekniker hos Nordnet.

        Comment

        Working...
        X