Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ingen signal på Obi wan idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ingen signal på Obi wan idag?

    Hej!
    babovand och jag har skrivit på rankors forum angående att Obi wan inte gav någon signal idag.

    Är det något tok? kommer det funka i morgon?

    mvh/hoocke

  • #2
    Vi har inte fått någon signal från Rankor idag. Alla system hos oss fungerar normalt och all annan signalering har löpt på idag.

    Comment


    • #3
      Varför kan inte rankor skicka e-post eller liknande dom dagar den inte tänker handla p.g.a vad som helst. Tycker man som kund borde bli lite mer informerad. Hade en förväntning att Obi-Wan skulle blanka igår (skulle va dumt och förödande om den inte blankade) så hade den inte köpt något alls överhuvudtaget när jag kommer hem och tittar

      Comment


      • #4
        Se svar i vårt forum:

        http://www.rankorsystem.se/phpBB3/vi...5f45aa8474af6f

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Babavand Visa inlägg
          Varför kan inte rankor skicka e-post eller liknande dom dagar den inte tänker handla p.g.a vad som helst. Tycker man som kund borde bli lite mer informerad. Hade en förväntning att Obi-Wan skulle blanka igår (skulle va dumt och förödande om den inte blankade) så hade den inte köpt något alls överhuvudtaget när jag kommer hem och tittar
          Som Autostock Approved leverantör får vi ej våra kunders email-adress från autostock som vi skulle behövt för att emaila våra kunder.

          Vi har begärt att få email-adressen till våra approved kunder från rikard på autostock men ej fått något svar.

          Comment


          • #6
            Vi kör idag första produktions-dagen hos Amazon.com med NAT i virtuell server för Omx Obi-Wan, Omx Skywalker och dagens första trade har skett, email har kommit för strategierna till oss och sms.

            Comment

            Working...
            X