Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wintrade loggar ut mig vid midnatt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Wintrade loggar ut mig vid midnatt

Hejsan

Jag har precis fixat min NAT-installation i molnet. Kör på GleSYS eftersom ni på Autostock verkar köra det själva. Har dock en liten fundering kring Wintrade. Vet att det rimligtvis är Nordnet som ska stå för den supporten, men eftersom ni är bekanta med programmet kanske ni har något förslag på lösning till mitt problem.

Av någon anledning loggas jag ut nästan varje natt i Wintrade, vilket medför att jag varje morgon måste starta om det och logga in på nytt. Det är naturligtvis inget större problem just nu när jag är hemma men relativt snart ska jag till varmare breddgrader och då skulle det vara bra om jag inte behövde tänka på detta då det är lite si och så med tillgång till internet.

Någon som vet om detta går att lösa?

Skickade mail om detta till Nordnet och fick till svar att Wintrade inte behöver vara igång i bakgrunden för att köra NAT utan att det räcker med du är abonnent på Wintrade. Jag har dock för mig att det vid de tillfällen jag glömt logga in i Wintrade inte fungerat. Kanske är jag helt ute och cyklar. Hur gör ni andra? Har ni Wintrade igång i bakgrunden när ni kör NAT?

Comment

Wintrade behöver inte vara öppet.

Comment

Nej har aldrig Wintrade igång
        Berra

Comment

Ursprungligen postat av Henric Visa inlägg
          Wintrade behöver inte vara öppet.
          Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
          Nej har aldrig Wintrade igång

Tack för svaren. Underlättar min sommarsemester en hel del

Comment