Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte se depåinnehavet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte se depåinnehavet

När jag har startat NAT och valt Orderdialog kan jag se tillgängligt belopp på de två depåer jag har, men jag kan inte se depåinnehavet. Rutan för det är helt tom.

Så, vad kan det bero på?

Hej,

Jag hade en gång liknande symtom och felsökte mycket med hjälp av Rikard.
    Det behöver inte vara samma problem.
    Men jag vill varna för att om du kör strategi och den inte ser ditt innehav så kan det få tråkiga konsekvenser i handelsbeteende t.ex inte göra exit eller får större innehav än planerat.

För mig, vi kynde inte ringa in exakt problem mer än att min installation blivit korrupt och att problemet försvann efter ominstallation av NAT. Jag har inte haft några liknande problem sedan dess.

Jimmy

Comment

Jag installerade om NAT, men det löste inte problemet.

Comment

Förmodligen har du inte aktiverat kursinsamlingen för det papper du vill se i depåinnehavet. Gå in under "Inställningar-Anpassa kursinsamlingen" och se efter vad som samlas in. Om det är något papper som ligger på Midcap, NGM eller en termin måste dessa markeras.

Comment

Precis, alla listor som man har innehav i måste vara aktiverade i Inställningar > Anpassa kursinsamling för att man ska kunna se innehavet.

Comment

Jag gjorde enligt instruktion och fick sedan starta om programmet. Sedan såg jag innehavet. Tack för hjälpen!

Comment

Working...
            X