Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spik bort?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Spik bort?

hej Rikard
    Idag fick vi en bautaSPIK vid stängning syns inte i NAT men jag för över till AT8 kan jag på något sätt gå in i data-mappen och ta bort spiken själv? Hur göra? Jag kör test varje kväll på Berra scripten och skulle vilja ha bort spiken för det är nästan omöjligt att se dagen med spiken. För övrigt har jag förhoppningsvis kommit fram till en lönsam inställning i Berra-scripten plus 72 punkter på 22 dagar och bara 6 minus dagar...kanske på G.
    Berra

Hm, är det terminen? Ungefär vilket värde har spiken? Eventuellt kan vi hitta den och ta bort den på Kundservice, så kan du ladda ner data till NAT och låta AT8 ladda därifrån.

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
      Hm, är det terminen? Ungefär vilket värde har spiken? Eventuellt kan vi hitta den och ta bort den på Kundservice, så kan du ladda ner data till NAT och låta AT8 ladda därifrån.

Jag har inte igång den datorn nu så jag kan inte se exakt men det
      Var flera hundra punkter ner i sista stapeln jag kör i i60 omxs302J.
      Vore kanon om det gick att få bort/
      Berra

Comment

Sorry, det går inte att fixa det, verkar vara en del korrupt data som smugit in och det går inte att rätta till utan att få problem med checksummor etc. Ett fel där betyder att NAT ignorerar hela dagen. Spreadfiltret i NAT verkar ta hand om spiken ändå, så jag är rädd att du får stå ut med det tills simulatorn i NAT är klar.

Comment

Tack ändå, spiken ligger ända ner till 517,43 kl 17:23 onsdagen.
          Berra

Comment

Working...
          X