Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att logga in till Nordnet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Problem att logga in till Nordnet

Hej, min Autotrader verkar inte vilja logga in ordentligt på Nordnet, trots omstart och kolla att Nordnet kontot fungerar, Det ligger bara gamla data uppe och jag får ingen kvittering att det blir kontakt. Är det någon som har något tips? Just nu är jag upptagen på dagtid, så jag måste lösa problemet när börsen är stängd. Anders

Vilka loginuppgifter har du matat in? Fungerar uppgifterna om du försöker logga in hos Nordnet via antingen iPad eller iPhone-appen? (under förutsättning att du har möjlighet att prova den vägen naturligtvis)

Comment

Hej, jag kan logga in på Nordnet via deras hemsida direkt, med Autotrader vill inte. Jag har kollat att userid och pswd i Autotrader ser rätt ut. Anders

Comment

Det är alltså Nordnet-loginuppgifter du använder i AutoTrader? Ring gärna in så kan vi koppla upp med Fjärrsupport och undersöka.

Comment

Det har hänt vid något enstaka tillfälle när jag startar upp på morgonen att efter inloggningen har det stått noll i depåvärde

Då brukar jag starta om NAT direkt och då kommer depåvärdet upp

Comment

Det bör ske automatiskt efter ett par minuter. Kör du senaste versionen?

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
              Det bör ske automatiskt efter ett par minuter. Kör du senaste versionen?

Ja senaste versionen

Men jag har väl kanske inte väntat tillräckligt länge, ska vänta och se vad som händer nästa gång

Normalt brukar depåvärdet komma upp direkt efter inloggning

Kan ju också vara något med min dator eller uppkoppling, tänkte bara nämna det om någon annan har upplevt samma sak

Comment

Hej, min verkar ha hängt sig helt och hållet. Omstart gör ingen skillnad....

Comment

Kommer du inte in alls? Har du möjlighet att prova med Nordnets iPad- eller iPhone-app? Dessa loggar in på samma API som AutoTrader, så det är ett bra test. Om det inte heller fungerar kan det vara så att för många inloggningsförsök gjorts, och kontot blivit spärrat. Kontakta i så fall Nordnet så låser de upp igen.

Vi hjälper gärna till på måndag och löser det.

Comment

Working...
                  X