Varför kommer inte alla aktier med till exempel FirstNorth har 130 aktier men den tar bara med 93. Där är jag intresserad av en som heter Kopy Goldfields AB men den kan jag inte få in till NAT. Hur göra, jag har följt manualen men det kommer inget.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kursinsamling
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggStarta om programmet, kör en listsökning och välj Stockholm OMX som marknadsplats. Du får upp alla aktier som tillhör First North nu. Klicka Bocka för alla och lägg upp. Starta om igen, vips så är listan komplett.
Är det någon annan stans jag ska gå för att söka startat om har jag gjort flera ggr.Berra
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggHar du valt listan First North, och marknadsplats OMX Stockholm?Berra
Comment
-
Jag gjorde just nu en sökning på marknadsplats enligt ovan.
Upptäckte att det finns två stycken val av "OMX Stockholm"
Den ena ger "Inga träffar hittades" som Berra skriver, medan den andra ger träff på alla aktier.
Lite frusterande för användaren kan man tycka eftersom båda valen ser likadana ut.
Varför skall det finnas 2st "OMX Stockholm" ?? Verkar vara något som måste fixas.
Så till Berra, välj den andra "OMX Stockholm" så hittar du dina aktier.
Comment
-
Ursprungligen postat av LillWicke Visa inläggJag gjorde just nu en sökning på marknadsplats enligt ovan.
Upptäckte att det finns två stycken val av "OMX Stockholm"
Den ena ger "Inga träffar hittades" som Berra skriver, medan den andra ger träff på alla aktier.
Lite frusterande för användaren kan man tycka eftersom båda valen ser likadana ut.
Varför skall det finnas 2st "OMX Stockholm" ?? Verkar vara något som måste fixas.
Så till Berra, välj den andra "OMX Stockholm" så hittar du dina aktier.
Berra
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggÄr listan vald för insamling i Inställningar > Anpassa kursinsamling?
Berra
Comment
Comment