Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Modeller koplar ur sig?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Modeller koplar ur sig?

Jag har råkat ut för konstigheter att modellerna kopplar ur när de gett köp/sälj så då har jag missat nästa dag. I måndags trodde jag att jag varit inne och glömt att jag kopplat ur så då fixade jag det till tisdagen så då gick sälj in och ut på dagens slut. Idag var NAT igång som vanligt men inga signaler. Då jag kollade så var inte blanken inkopplad fast jag vet att jag gjorde det i måndags och det fungerade igår, jag har uppdaterat programmet nu 2.1.2.10 som jag hade även igår. Bänken säger att 9.15 skulle det blankat och 14.32 skulle den gått lång med +1.75 + och 16.34 ur för idag +3.0 Jag såg vid lunch att genom TeamWiewer att det hade gått ned flera p så jag pausade så köp gick inte heller in pga paus. Varför blir det så???
    Berra

Verkar konstigt, ingen annan har hört av sig om något liknande. Är det loop-funktion eller st-script du använder?

Med vänlig hälsning Rikard

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
      Verkar konstigt, ingen annan har hört av sig om något liknande. Är det loop-funktion eller st-script du använder?

Med vänlig hälsning Rikard
      Något är galet här är signalerna:
      14:14 ORDER "sl) Berra long macd med tid OMXS303L" kurs 1289.50
      16:34 ORDER "sl) Signal sälj innan stängning OMXS303L" kurs 1290.25
      När jag kollar nu i kväll så är köpmodellen bortkopplad efter den signalen 14:14
      väldigt mystiskt har aldrig hänt förrän den senaste veckan???
      Finns det någon inställning jag råkat pilla på vid modellinkopplingen. Programmet är det senaste sedan i förgår?

Stega till nästa sekvens, det är samma som jag kört hur länge som helst...
      Loop vet e fasen var ser jag det, men som sagt inget är ändrat bocken försvinner i inkopplingssidan och inga fler affärer åt det hållet (vilket är önskvärt oftast) om man själv har önskat så.
      Last edited by Berra; 2013-11-21, 18:54. Anledning: Loop
      Berra

Comment

Kolla i ordermodellens sekvens så att st-scriptet verkligen finns kvar.

Comment

Kolla i ordermodellens sekvens så att st-scriptet verkligen finns kvar.
          Hur ser jag det det står "stega till nästa sekvens" i raden där jag kan välja det eller 1-6?
          Berra

Comment

Men då är inget stegascript valt ju, är det en enda sekvens i modellen? I så fall är det bara att välja st-scriptet som pekar på sekvens 1. Spara sekvensen och glöm inte spara hela modellen också, och återanslut till terminen.

Comment

Men då är inget stegascript valt ju, är det en enda sekvens i modellen? I så fall är det bara att välja st-scriptet som pekar på sekvens 1. Spara sekvensen och glöm inte spara hela modellen också, och återanslut till terminen.
              Ok där har jag nog vari och pillat nu är dert återställt. Tack!

Bra då vet jag hur man gör så att det bara blir 1 aff åt varje håll.
              Berra

Comment

Working...
              X