Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hittar inte Mini short Koppar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hittar inte Mini short Koppar

Denna MINISHRT KOPP H finns att handla på Nordnet men jag kan inte hitta detta instrument på Autostock fastän jag sökt på "sök och lägg upp nya instrument att handla" skall det inte gå att lägga till denna futures?

En annan fråga: jag tänkte handla UAX på Torontobörsen som jag lagt till i Toronto listan men när jag uppdaterar listan så får jag inga kurser på instrumentet men andra aktier i samma lista uppdateras live, vad kan detta bero på?

Janne...

Jag har den listan TO/Warranter Sthm. Välj Sverige-warranter-minishrt kopp h
    Starta om programmet efter att du har lagt upp nya instrument.

Är det inte bara tunn handel. Jag har avlslut köp- och säljkurs.

Comment

Minishrt söks som warranter och hamnar i listan TO/warranter Sthlm. Men självklart går det att lägga till den i vilken lista som helst.

UAX får man söka upp som aktie, och när den är upplagd behöver instrumentet initieras för att kurserna ska börja komma in. Det görs tex när man startar om programmet, eller väntar till nästa dag.

Attached Files

Comment

Okey Nu hittade jag minishrt kopp det gäller bara veta hur man skall söka.
        Nu får jag även live uppdatering på tillagda aktier på Torontolistan, jag hade inte starta om programmet på rätt sätt då jag bara klickat i krysset upptill för omstart.
        Tack för hjälpen.
        Mvh
        Janne...

Comment

Working...
        X