Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Konstigheter

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Konstigheter

Hmmmm......förra veckan hade jag en skiftnyckel-knapp i verktygsfältet på vänster sida. Efter nyinstallation samt
    uppdatering till ver 2.7.0.0 är den borta. Häpp??? Hade jag gjort något konstigt då....eller nu....eller är det något annat skumt på gång?
    Ronny

Kolla så att det står Pro i programhuvudet. Prova att starta om programmet om det inte syns, eftersom programmerbara snabbknappar endast finns i Pro-versionen.

Comment

Hej Rikard
      Visst, det står AutoTrader Pro i programhuvudet. Jag har inte en susning hur man gör snabbknappar. Det är just därför märkligt att jag hade en knapp med en skiftnyckel på. Jag vågade inte trycka på den så därför vet jag inte om/hur den fungerade. Om du inte känner till skiftnyckelknappen så är det verkligen något skumt på gång i min dator....
      Ronny

Comment

Njae, det är inget skumt. Om du markerar ett diagram borde skiftnyckeln dyka upp igen, det är bara en knapp för att välja grupp med definierade snabbknappar. Lite mer om hur man definierar egna snabbknappar:

http://www.autostock.se/NATmanual/Cu...arScripts.html

Comment

Hej Rikard

1. OK, av manualen framgår att det finns en sådan knapp någonstans. Bra, det hade jag ingen aning om!
          2. Knappen fanns förra veckan då min lap top var allmänt skum. Jag hade absolut inte installerat den eftersom jag inte ens visste att möjligheten fanns!
          3. Efter systemåterställning av datorn och en helt ren nyinstallation av AutoStock Pro finns skiftnyckel-knappen INTE! Inte ens när jag markerar något diagram. Du har säkert en logisk förklaring;>)
          Ronny

Comment

Kör en programuppdatering så läggs div Pro-saker in, bla skiftnyckeln.

Comment

Tack Rikard
              Nu verkar AutoStock fungera som vanligt....t.o.m. menyraden är stabil
              Ronny

Comment

Häpp!

Comment

Rikard
                  Jobbar du fortfarande? Er support är helt outstanding...alla andra stänger typ 18.00....
                  Gå hem och sov
                  Ronny

Comment

Hehe, det man inte hinner på dagen får man göra nu. Fasta arbetstider slutade vi med för många år sedan....haha

Comment

Working...
                    X