If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Får meddelandet att: Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet.
Har du Windows 8.1 och försöker att installera i en annan mapp än den mapp som programmet vill installera i ?
Om så är fallet låt alltid alla installationsprogram installera i sina defaultmappar.
Med vänlig hälsning
Bertil
Hm, prova att köra installationen igen, vet inte om något med språk- eller formatinställningarna för Windows kan ställa till det. Installern vill ha svensk eller engelsk Windows med svensk formatinställning för att vara säker på att allt fungerar.
Det bör gå att lägga till filen update.exe som undantag? Just Norton har vi bara negativa erfarenheter av faktiskt, ett riktigt "crap"-program enligt mig som slöar ner hela datorn och ställer till problem med allt.
Gissningsvis har något nytt hot dykt upp bland virusprogram som liknar något i vår update.exe, vi har inte ändrat filen på länge och den har legat still på servern i många månader nu, så det är helt omöjligt att den innehåller ett virus på riktigt. Jag skulle avinstallera Norton och välja tex AVG som vi har provat med framgång ett bra tag.
Jag har installerat Autostock på en lokal maskin för att kunna köra större simuleringar än via vps. Men när jag skall logga in på Nordnet med mitt vanliga användarnamn och lösenord så säger den att det är fel! Har provat att logga ut och logga in igen på den Autostock som ligger på vps:n och då kommer jag in utan problem. Vad kan det vara för problem?
Comment