Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lägga upp nya instrument

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Lägga upp nya instrument

    Inför varje terminsbyte så måste man ju söka och lägga upp nya instrument. Jag brukar göra detta då börsen är stängd. Ibland lyckas jag och ibland misslyckas jag. Jag gissar att man inte alltid har access till kundserviceservern. Det som är väldigt frustrerande är att man inte vet om man skrivit fel i sin sökning eller om servern ligger nere.

    Finns det något knep så att man lätt kan avgöra om servern inte är on line eller om man har klantat sig med sin sökning?

    Med vänlig hälsning
    Bertil

  • #2
    Servern är alltid online hos oss, däremot kan det vara systemunderhåll hos Nordnet som gör att man inte går svar på en sökning, alternativt att det behövs en ny inloggning/subscribe för att det ska fungera. Bara att starta om AT helt enkelt.

    Comment

    Working...
    X