Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problemer med att spara i Autostock

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Problemer med att spara i Autostock

Jag har problemer med att spara data i Autostock.

1. Jag får inte till att skapa egna listor. Jag gör så: 1. Inställningar -> Egna grupper med instrument. 2. Väljer Listgrupper >> Väljer/bockar aktier. 4. Skapa ny listgrupp. 5. Spara 6. Inget händer. Listen är sparad, men aktiene jag bockad är inte sparad.

2. Jag försöker att radera en sekvens i min ordermodell. Jag klicker "Radera" och derefter "Spara", och sekvensen försvinner. Men när jag stänger och öppnar "Arbeta med ordermodeller" igen, så är sekvensen jag just raderad, tillbaka.

1. När du skapat listan, markera den och gå till Modifiera enskild grupp, bocka i de aktier du vill ha med och Spara. Nu ska listan vara sparad.

2. Efter att man redigerat sekvenser behöver man spara ordermodellen, det finns en Spara-knapp överst i dialogen, den måste man klicka på så att den blir gråmarkerad.

Comment

2. Jag gör detta givetvis, men det händer inget. Den raderade sekvensen kommer fortfarande tillbaka.

Comment

Återanvänd inte gamla namn. Även om du raderat spara det nya under ett nytt namn.
        mvh
        Bertil

Comment

Working...
        X