Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Autostock App

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Autostock App

Verkar som appen slutat fungera. Får inga signaler i min mobil längre. Fler som har det problemet?

Vi väntar på förnyelse av certifikat hos Appstore.

Comment

ok ETA på den Rikard?

Comment

Funkar appen nu Rikard?

Och vad heter appen?

Last edited by Wheelie; 2016-05-24, 13:43.

Comment

Den funkar men har status "Review" hos Apple så förhoppningvis klart vilken dag som helst.

Comment

Nu ligger nya appen klar på AppStore, sök på Autostock så kommer Autostock Messenger upp. Nya ID så man får lägga in i Autotrader.

Comment

Funkar kanon!

Comment

Funka inte alls, behöver man anmäla att man vill köra appen, skrev in koden i AutoTrader och stängde, men fick inget larm, ska se om jag hittar något i loggen i morgon.

Hittar tyvärr inget i någon logg.
                Last edited by trexen; 2016-06-02, 09:52.

Comment

OK, men har du något larm i Starta > Larm och meddelanden? Det som skapas där skickas även som push. För att det ska fungera behöver telefonen ha datauppkoppling.

Comment

Jag fick igår 17:2x men det kom inte till telefonen allt och jag addade det runt 14:xx tiden.
                    Har kollat så jag har rätt nummer mm

Hade larm igår i applikationen och jag starta om applikationen i morse tidigt.

Comment

Vad menas med "Send in my ID"? Ska jag skicka det automatskapade mailet till den föreslagna emailadressen?

Comment

Nej, det är bara någon exempeladress. Tanken är att man tex kan maila sig själv för att enklare kunna klistra in UDid i Autotrader.

Comment

Hittar inte appen på google play, är den fortfarande up and running?

Comment

Det är problem med Googles nya policies, formalia som ändrades precis innan semestern. Vår leverantör jobbar på att uppdatera så att appen visas igen.

Comment

Här hämtade jag den sist till min android

https://www.apkclean.com/apk/1889631/autostock.html

Comment

Working...
                              X