Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Volatilitetsindikatorn?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Volatilitetsindikatorn?

Jag såg att ni skrev följande i efterbörsen:
    "...Volatilitetsindikatorn finns som standard i AutoTrader Bas sedan oktober. ..."

Men var finner jag denna (har ingen knapp, och inte sett ngt script men har sista ver av NAT)?

Den ligger med i nyinstallationer, och de som vill ha indikatorn har kontaktat oss, men vi kan lika gärna lägga ut den här också.

Välj ritning i område Analys 1 i dagsdiagram endast. Kryssa gärna i Larmbevakat så larmar scriptet den dagen ett volatilitetslarm för köp triggas, det har alltså inte hänt ännu.

Attached Files

Comment

Ser att det var någon slags maskinkod i denna fil. Var det avsikten, antagligen inte?

Men, jag konstaterar att den inte kommit med i min nyinstallation. Jag vet att något liknande tidigare hände, det var något med att platser var upptagna för annat?

Comment

Jag kollade nu med en nyinstallation och den finns med som sl)-script, men du kanske har lagt tillbaka gamla script- och ordermodellfiler?

Scriptet är krypterat för att skydda indikatorerna. Det har visat sig att en del konkurrenter gärna lägger beslag på våra script.

Comment

Ok, men vad gör jag då med filen för att det ska fungera?
          Ja det är verkligen trist med konkurrenterna, jag har ju sett hur IG gör tex.

Comment

Jag mailar dig.

Comment

Kopiera in innehållet som scriptkod, det är viktigt att få med allt. Det ska fungera rakt av.

PS. Hittar ni något mer kopierat får ni gärna kontakta oss så undersöker vi. Vi kommer sätta hårt mot hårt om något mer av våra prylar används av fel aktörer.
              Last edited by Rikard Autostock; 2016-01-10, 17:07.

Comment

Working...
              X