Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trend Exit Long

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Trend Exit Long

    Jag tänkte använda Trend Exit Long men får till svar att Trendlinje Sell (04) redan är upptagen. Jag har troligen ritat nån trendlinje för någon tid sedan och inte uppmärksammat att jag fått Trendlinje Sell (04), istället för en mera neutral trendlinje. Nu hittade jag den till slut så att jag kunde ta bort den.
    Önskemål: De fem första trendlinjerna ska inte programmet föreslå. Det skulle ju i så fall innebära att man aktivt måste välja dessa linjer själv, och jag tycker att det är mest logiskt eftersom de flesta trendlinjer man drar är varken Köp eller Sälj eller Fibonacci. Det fungerar ju redan så med trendlinje 1 och trendlinje 2. Tacksam om det går att ändra på detta.
    (Jag provade nyss att välja en linje för Fibonacci men den är redan upptagen. Var den linjen är dragen nånstans har jag inte lyckats få fram. Trend 5 syns inte angiven bland övriga trendlinjer i rutan längst till vänster. Är det nån som vet hur man spårar den?)

  • #2
    Du kan fälla ned listan med alla trendlinjer när du är i trendlinjeläge. Då är det enkelt att markera den man vill radera och klicka Delete eller på det röda krysset.

    Comment


    • #3
      "Trend 5 syns inte angiven bland övriga trendlinjer i rutan längst till vänster" skrev jag. Nu när jag gör om samma sak igen då syns den plötsligt som den ska. Så nu har jag tagit bort den. Konstigt. Tack Rikard att du svarade, min Autotrader lydde tydligen dig.

      Comment


      • #4
        Haha, magic finger!

        Comment

        Working...
        X