Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fel Ordermodell i mail

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fel Ordermodell i mail

Hej
    Nybörjare sedan torsdag förra veckan så är inte direkt insatt

Fick köpsignal i fredags innan stängning som lyder

17:22 ORDER "sl) Standardmodell Fear-Greed köp BEAR OMX X2 BNP(35)" kurs 29.99$
    Den gnällde nått om att ingen volym eller nått fanns, stängde tyvärr ner innan jag hann kopiera larmet

Jag är dock rätt säker på att detta är min coda?? Varför säger den feer- greed? har jag kopplat nått fel ?

Har uppdaterat alla ordermodeller och även autostock sedan dess.

Hej, ja något är fel här helt klart. Har du möjlighet att ringa in så kan vi koppla upp TeamViewer och kolla. Fear Greed ska inte kopplas till Bear-certifikat, och Coda blankar inget nu när index är över 150-dagars medel.

mvh

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
      Hej, ja något är fel här helt klart. Har du möjlighet att ringa in så kan vi koppla upp TeamViewer och kolla. Fear Greed ska inte kopplas till Bear-certifikat, och Coda blankar inget nu när index är över 150-dagars medel.

mvh
      Hann inte ringa in före 12
      Kan det vara så att mina insats script ligger fel ?
      Jag satte både feer greed och Double 7 på OMXS30 grafen, skall dem ligga på aktier i stället ?

Har kollat igenom alla andra köp och sälj och dem verkar funka, styrt om från bear/ bul på coda till mini futures med bättre volym och omsättning med.

Fusion och legato verkar rulla på

Har gjort test konton för alla separat men lägger både insats / index och själva köpen på samma konton då det är ett test i början. dvs bara testkonton

Comment

Maila tel nr så ringer jag upp i eftermiddag. Tror det är bäst vi kollar igenom anslutningarna.

Comment

Hej
          Fick detta i dag så nått verkar fortfarande fel

ORDER "sl) Standardmodell Fear Greed minilong köp OMXS30" kurs 1408.62$

Hittar inga fel

Comment

Working...
          X