*Har kalkyler upplagda i olika arbetsytor. Om jag inte har valt att kalkylen ska köras med jämna mellanrum per automatik, eller det är efter börsens stängning, kan jag då inte manuellt uppdatera den i arbetsytan "just nu"? Vill ju använda kalkylen i arbetsytan eftersom den är associerad med andra fönster.
*Betalar för Wintrade hos Nordnet sedan länge. Visst var det så att jag måste ha det för att få realtidskurser till NAT? Spelar det någon roll vilket NN konto jag har det aktiverat på? Har ett aktiekonto och 2 ISK idag, ett av ISK betalar detta. Det räcker alltså inte med Wintrade för att se orderdjup mer än rad 1?
*Kan man i orderdialogen under antal skapa eget belopp?
*Har flera gånger försökt lägga upp omxterminer enligt instruktionen "Lägg till instrument" men får 0 träffar om jag söker på t ex "OMXS"?
Med vänlig hälsning Emil
*Betalar för Wintrade hos Nordnet sedan länge. Visst var det så att jag måste ha det för att få realtidskurser till NAT? Spelar det någon roll vilket NN konto jag har det aktiverat på? Har ett aktiekonto och 2 ISK idag, ett av ISK betalar detta. Det räcker alltså inte med Wintrade för att se orderdjup mer än rad 1?
*Kan man i orderdialogen under antal skapa eget belopp?
*Har flera gånger försökt lägga upp omxterminer enligt instruktionen "Lägg till instrument" men får 0 träffar om jag söker på t ex "OMXS"?
Med vänlig hälsning Emil
Comment