Ursprungligen postat av Cikoria
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Autostock App
Collapse
X
-
Ja de tar 2 kr per sms, men det räcker ju med att ha det påkopplat i början, för att verifiera att det kommit igång.
Ursprungligen postat av magnusb3 Visa inläggTänk på att om du slår på SMS-notifiering så tar NN betalt för det - per SMS (om jag inte missminner mig).
-
Ursprungligen postat av magnusb3 Visa inläggTänk på att om du slår på SMS-notifiering så tar NN betalt för det - per SMS (om jag inte missminner mig).
Menar du att det kostar några kronor varje gång det sänds ett meddelande till Autostock-appen om att det blivit affär? Väl använda pengar i och för sig, förhöjer ju livskvalitén när det plingar till! Men kanske onödigt att ha meddelande på i en så handelsfrekventmodell som Raptor.
Är det någon skillnad i avgift beroende på om man väljer "Autostock e-larm" eller "app" eller "Hooya" (vad är det?) i AT?
Kan man ställa in så att larm bara ges i t.ex. Fusion och inte i Raptor, om jag inte vill ha för mycket pling i mobilen?Last edited by Peppepeppe; 2017-02-11, 16:16.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggMenar du att det kostar några kronor varje gång det sänds ett meddelande till Autostock-appen om att det blivit affär? Väl använda pengar i och för sig, förhöjer ju livskvalitén när det plingar till! Men kanske onödigt att ha meddelande på i en så handelsfrekventmodell som Raptor.
Är det någon skillnad i avgift beroende på om man väljer "Autostock e-larm" eller "app" eller "Hooya" (vad är det?) i AT?
Kan man ställa in så att larm bara ges i t.ex. Fusion och inte i Raptor, om jag inte vill ha för mycket pling i mobilen?
Comment
-
Min app har fungerat hela tiden, fast på ett vad jag tror udda sätt. Jag får push till min iPhone, men i appen är det tomt? Eller är det så det är tänkt
Ursprungligen postat av walle Visa inläggJag testade appen och det funkar kanon på iPhone. Däremot så kan jag inte bläddra tillbaka och se historik i appen. Jag gick tillbaka till mitt tidigare sett. Jag har satt upp mail istället i NAT, sen har jag gjort så att den automatiskt sorterar ut mailet till en undermapp i inkorgen. Sedan har jag lagt till mailadressen som NAT skickar ifrån i VIP på telefonen. Då kommer jag att få notiser i telefonen och på min Apple Watch såfort något händer i min NAT. Funkar hur bra som helst, sedan kan jag bläddra tillbaka i mailen och kika vad som har gjorts. Mycket bättre tycker jag, än att få sms på avslut från NN som kostar pengar. Visserligen inte mycket pengar, men varje krona räknas ;-)
Comment
-
Ursprungligen postat av xdaytrader Visa inläggFunkar klockrent, men är sjukt beroendeframkallande, armen åker upp varje gång ett stort A visas i displayen.
Det är inte mail utan autostock push?
Comment
Comment