Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Terminer 307 saknas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Terminer 307 saknas

Hvorfor komme ikke de aktuelle futures opp i min terminal?

Se screenshot.
    Last edited by Palgrave; 2017-11-22, 11:23.

Man får lägga upp den nya terminen varje månad, det är inget som sker automatiskt.

Comment

Tack.

Det ser ut som om kursene inte oppdateres live. Siste kurs er 17:16 for Sthlm Large cap og Terminen. Jeg har valgt live feed i intstillinger.

Jeg får heller inte til å se last trades for instrumentene.

Comment

Det ser ut som att det är fördröjning på 15 minuter. Har du startat om Autotrader efter att ha valt live feeden hos Nordnet?

Comment

Jeg har startet om flere ganger. Det funker heller inte endra mellom svensk og engelsk. selv etter omstart.

Comment

Må jeg bestille wintrade?

Comment

Njae, Wintrade behövs inte, däremot aktivera feed för realtidskurser Nasdaq OMX. Om du loggar in på Nordnets webb och väljer förvalt konto, Min depå > Mina avtal och abonnemang > Kursinformation, vilka alternativ har du där?

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                Njae, Wintrade behövs inte, däremot aktivera feed för realtidskurser Nasdaq OMX. Om du loggar in på Nordnets webb och väljer förvalt konto, Min depå > Mina avtal och abonnemang > Kursinformation, vilka alternativ har du där?

Se vedlegg

Comment

OK, då är det något av alternativen Strömmande realtidskurser aktier som behöver aktiveras, det räcker med det utan orderdjup.

Comment

Jeg får fortatt ingen live feed på denne. Men kursen er i real time når jeg starter programmet.

Comment

Hm, jag förstår inte riktigt hur du menar, du får livekurser när programmet är igång?

Comment

Nei, men når jeg åpner NAT er kursen riktig, men den oppdateres inte.

Comment

Ah, ok då är det någon feed hos nordnet som behöver aktiveras i alla fall. Jag skulle nog ringa Kundtjänst.

Comment

Det funker i wintrade

Comment

Wintrade är en annan feed, så det är fortfarande något som behöver aktiveras. Vilka alternativ gar du under Kursinformation på Nordnets webb?

Comment

Working...
                              X