Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Externa larm (e-mail), får pris från näst senaste trade!?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Externa larm (e-mail), får pris från näst senaste trade!?

Jag kopplade nyligen in externt larm (e-mail). Har inte haft det påslaget på väldigt länge men ville nu få lite blänkare när det händer något. Mailen kommer som de ska men priset är hela tiden förskjutet så att det är pris från näst senaste transaktion som skickas i mailet!

Vad beror det på och kan det fixas till på något sätt?!?

Det ska vara samma text som kommer i de lokala larmen, dvs senast betalt i orderögonblicket. Det har inget med priset i själva ordern att göra.

Comment

Konstigt att det då hela tiden är det exakta priset jag fick förra traden vilket kan vara från dagen innan och priset har rört sig en hel del. Jag ska logga några fler när ordrarna går igenom. Missade trade idag då ETP-link-scriptet returnerade priset 0 av någon anledning!?

Comment

Om det precis skett ett avslut blir det troligen samma pris, men värdet i larmtexten tas från senast betalt så det kan vara ganska inaktuellt när det gäller ETPer.

Comment

Aha, så det innebär att jag fått se mina egna tidigare avslut i det rapporterade priset alltså? Är det så det funkar så förstår jag varför det "släpar efter".

Comment

ETPernas redovisade pris bygger enbart på senaste avslut. Så i larmmeddelandet så kommer att se priset som senaste avslut skedde.

Comment

Ursprungligen postat av swedtraders Visa inlägg
              Aha, så det innebär att jag fått se mina egna tidigare avslut i det rapporterade priset alltså?
              Ja, om ingen annan handlat instrumentet under tiden

Comment

Ursprungligen postat av mikola Visa inlägg
                Ja, om ingen annan handlat instrumentet under tiden
                Yes precis det jag menade :-) Det senaste avslutet som du eller någon annan har gjort.

Comment

Working...
                X