Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera innehav från Nordnet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Uppdatera innehav från Nordnet?

    Hej!
    Jag köpte aktier via Nordnets hemsida idag. Går det att uppdatera (hur?) så jag ser det innehavet inifrån Autotrader? Eller syns bara aktier jag handlat genom Autotrader där?

  • #2
    Välj rätt konto i AT så borde aktierna dyka upp om du väljer starta och sen orderdialog.

    Comment


    • #3
      Det gör de dessvärre inte :-(
      I AT ser jag bara 3 aktier på kontot, inne på Nordnets hemsida är det 5 st. Har provat att starta om AT också, men ingen skillnad tyvärr.

      Comment


      • #4
        Du måste även ha aktierna upplagda i AT, det kanske är nåt mindre bolag som inte är med automatiskt?

        Comment


        • #5
          Mjo jag tycker mig ha kollat det också, SENZA t.ex. fanns inte tidigare, men jag har uppdaterat listorna och nu syns den i "Aktier övriga First North"-listan och jag kan få upp diagram för den.. Men innehavet syns icke i orderdialogen för mitt ISK-konto.

          Saldot på kontot stämmer dock med det som står på Nordnets sida så det verkar vara OK. Skulle vilja göra en "Force update" på kontots innehav, men vete17 hur det skulle gå till...!

          Comment


          • #6
            Jo! Nu dök de upp. Jag hade en norsk aktie som jag inte hade fått in i AT, kanske var det den som spökade. Jag såg iaf till att ha alla 5 aktierna, och startade om AT - och då dök de upp. Tack o bock

            Comment

            Working...
            X