Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Felsökning med Scriptrapport

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Felsökning med Scriptrapport

Försöker felsöka med Scriptrapport men det känns som kopplingar den visar inte är helt uppdaterade. Dvs kopplingar som verkligen inte syns i GUI:t listas fortfarande. Eller har något i den underliggande databasen blivit korrupt?

Hur upplever ni Scriptrapport? Känns den alltid up-to-date eller kan den visa cache:ad info?

Jag har ju så många script med globala variabler så det tar så lång tid att få fram rapporten, sedan har den 2800 rader så den blir helt ohanterlig. Den går inte heller att printa eller spara i fil. Jag skulle även önska att sortera på script som bara är kopplade till konton.
    mvh
    Bertil

Comment

Vi har en del ideer om Scriptrapporten, samt buggfixar på väg.

Comment

Jag får meddelandet att indexen ligger utanför matrisen då jag kör scriptrapporten. Vore bra om ni buggfixade lite.
        Just nu håller jag på att felsöka varför mina daytradingscript ger olika resultat i simulatorn respektive skarpt så det hade varit guld om scriptrapporten fungerade som den borde.
        mvh
        Bertil

Edit: Scriptrapporten klarar inte globala variabler över 900
        Last edited by Bertil; 2018-04-13, 12:28.

Comment

Scriptrapporten fungerar bättre nu, då jag startar den får jag meddelandet Indexet låg utanför gränserna för matrisen.
          Troligen är matrisen för liten. Får bara drygt 4500 rader för läs och 3000 för skriv. Använder nog ett par tusen rader till...

mvh
          Bertil
          Last edited by Bertil; 2018-11-14, 21:14.

Comment

Working...
          X