Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stängnings kurs

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Stängnings kurs

Hallå!

Får inte in 17.30 kurs för omx (återkommande problem). Vad kan det på?

(Tack på förhand)

/Nungwe

Officiell slutkurs rapporteras runt 17:45, titta i dagsstaplarna så ska den ligga där.

Comment

Ok men i detta fall så tittar jag i 5-min staplar och då blir det bara ett streck (som ligger fel)

??

/Nungwe

Comment

Bifogar exempel. Stängningen är på 1649,18 den 3 okt.

I diagrammet ser det ut som det antingen som stängning är på 1649,42.

Tack på förhand!
        Last edited by Nungwe; 2017-10-16, 18:17.

Comment

Intradag visar kurser fram till callen 17:25, dvs tider som går att handla. Sedan ritas den sista fram till nästa dag. Vill du i efterhand se dagens slutkurs kan den hämtas med extraobjekt. Notera att live under dagen är closekursen den samma för allt upplösningar.

Comment

Ok. Tack för infon. Idag visas gårdagens avslut rätt! Problem med inläsning av kurser??

Comment

Det är bara en refresh-effekt vid dygnsskifte tror jag.

Comment

OK har dock felet igen idag ett streck som sista stapel (på fel ställe).

Jag har även ett larm som går nu hela tiden....

09:45 ORDER "sl) Trend Entry bull MULTI BULL OMXS30 X15 NORDNET S" kurs 69.33
                09:45 Zero volume - Order not sent

Fick detta helt plötsligt när jag kopplat bort ovanstående från en ordermodell???

Kan ju naturligvis vara SBS men hur får jag bort de? Är som en irriterande alarmklock

Comment

Du får gärna ringa in så kopplar vi upp TeamViewer och undersöker både grafen och larmet.

Comment

Working...
                  X