Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp, är min Raptor felinställd?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp, är min Raptor felinställd?

Har precis kollat igenom instruktionsfilmen Raptor/ETP och för första gången gjort automatiska orderläggningar på flera minifutures (fem på långsidan, höga hävstänger på minifutures) samt angett riktpris i OMX-rutan. Idag har Raptor gått long, och nu har alla fem uppkopplade minilongs köpt på sig lika många antal var! Ska det verkligen se ut så, eller har Raptor köpt på sig fem gånger för mycket?

Det låter som att du kör en tidig version av ETP Link, alternativt att du inte checkat in minifuturerna, eller att Pref price saknas på OMXS30.

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
      Det låter som att du kör en tidig version av ETP Link, alternativt att du inte checkat in minifuturerna, eller att Pref price saknas på OMXS30.

Pref price finns. Minifuturerna har checkats in med varsin etta. Högst sannolikt har jag då en tidig version av ETP Link. Några frågor som jag gärna får svar på ikväll:

1. Om jag återställer det fiktiva kontot innan öppningsdags, tror du den hinner sälja i tid då?
      2. Om jag vill pausa Raptor, räcker det med att jag bara tar bort ETP Link ID från OMX-rutan eller måste jag göra något mer?
      3. Är det enkelt att själv uppdatera ETP Link, eller behöver vi göra det tillsammans?
      4. När kan jag tidigast ringa/chatta imorgon? Ska jobba eftermiddag, får det gärna överstökat så snabbt som möjligt.

Tacksam för svar.

Comment

Working...
      X