Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Novis

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Novis

Men glad att få testa mig fram inom robothandel. Aldrig gjort något sådant här för anser trading inte är något för mig psykologist, men att när en robot sköter det så slipper jag tänka på det. Iaf inte på samma sätt.

Kommer ha många frågor och jag hoppas ni har överseende med det och jag kanske frågar samma sak en gång till, mycket pga min medicinering som gjort jag blivit rätt trög om jag själv får säga det hehe.

Nu vill jag börja testa Raptor som första strategi och med demo konto. Har följt videon för installation men mer än så vet jag inte. Har satt ETP link på 799 som ID men i videon står där andra saker där det står fält 30 och 31 för mig.

Men jag hoppas jag blir nöjd med detta för då blir jag en lång och trogen kund utöver mitt vanligt B&H

Mvh

Hej! Välkommen till vår community!

Vi noterade att några fält i Indata inte kom med i installationen senaste dagarna. Det är enkelt korrigerat om du ringer in imorgon förmiddag tex, så kan vi koppla upp TeamViewer och lägga dit namnen på de tomma fälten.

Comment

Välkommen! Här har vi nog alla varit nya. :-)

Det är bara att mata på med frågor - ibland får man svar rätt snabbt, och ibland inte så snabbt. Hoppas att du kommer att gilla automatisk handel.

Comment

Välkommen ombord! Fråga på bara!

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
          Hej! Välkommen till vår community!

Vi noterade att några fält i Indata inte kom med i installationen senaste dagarna. Det är enkelt korrigerat om du ringer in imorgon förmiddag tex, så kan vi koppla upp TeamViewer och lägga dit namnen på de tomma fälten.

Tack missade att du skrivit igår så får ringa in imorgon

Har ju en del frågor som sagt med hehe

Comment

Tack alla, har inte haft så mycket tid nu med AT då man varit dålig, men hoppas va i form snart igen.

Hur funkar AT tex som mitt internet varit riktigt uselt och stängt ner sig, vad händer då? Hänger sig AT eller så fort uppkopplingen är igång igen så kör den på?

Har annars inte problem men verkar som det är stadsnätet då flera med olika operatörer har samma problem

Comment

Krya!

Om internet går ner tillfälligt och därefter kommer tillbaka online loggar Autotrader in igen automatiskt och fortsätter.

Comment

Otrolig vilken support, Tack för det top notch !

Hoppas jag inte va allt för frågvis eller pratig hehe Men hoppas kunna få samma support i framtiden med

Mvh

Comment

Om man har dåligt internet som inte är stabilt så kan man köra AT via VPS (virtual private server) hos någon leverantör, finns massor företag som erbjuder det till bra priser, annars kolla gleesys som autostock samarbetar med.

Comment

Working...
                  X