Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Panik, kan inte logga in på fjärren

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Panik, kan inte logga in på fjärren

Hemskt att det här händer när ni har semester, men något har hänt med autentiseringsuppgifterna och nu förväntas jag skriva in ett lösenord som jag inte har koll på. Så jag kan inte logga in alls, fast jag vet att hävstången är för hög nu och jag har inte kunnat installera den nya versionen.

Hur gör jag nu? Finns det något enkelt sätt? Finns det någon som kan tänka sig att låta mig ringa och prata? Snälla hjälp mig nu.

P.S. Finns det annars något annat sätt att logga in förutom fjärren?

Comment

Har du bytt lösen sedan vi levererade VPSen? Skicka ett mail så ksn vi svara på det.

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
        Har du bytt lösen sedan vi levererade VPSen? Skicka ett mail så ksn vi svara på det.
        Jag har nyligen skickat mail, inklusive telefonnummer. Jag försökte logga in men den svarade inte alls, så jag försökte med att logga in med det lösenord som stod i orderbekräftelsen. Då uppstod det här problemet :S

Comment

Oj, nu vet jag kanske vad jag har gjort. Jag försökte logga in med Autostock-lösenordet, inte VPS-lösenordet. Nu har jag hittat VPS-lösenordet och försöker komma åt att få skriva in lösenordet, men nu står det bara "internt fel har uppstått."

Comment

Så...nu har jag kryssat ur rutan "fråga alltid efter autentiseringsuppgifter", klickat på "redigera" och matat in rätt lösenord. Gott så. Problemet är bara att jag nu får upp rutan "ett internt fel har uppstått" när jag försöker ansluta.

Edit: Oj, det var visst bara att uppdatera lösenordet. Nåja, jag har uppdaterat med åter samma lösenord.

Comment

Working...
            X