Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nordnet markets - tomma listor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nordnet markets - tomma listor

Jag gick in på hjälp/nordnet markets och tryckte på Nordnet etn och Nordnet minis index. När jag tryckte på installera hände inget förrens efter 15s då rutan försvann. Jag såg sedan att det lagts upp listgrupper vilka jag kan lägga upp i menyn. Men, listorna är helt tomma. Varför? Jag har fyllt i passandebedömning mig veterligen, och har lyckats handla andra etner.

Hm, låter som att något med nedladdningen kanske misslyckades. Prova att installera en lista igen, kanske kolla i Inställningar > Anpassa kursinsamling att listan är förbockad för kursinsamling.

Comment

re

Så nu verkar det fungera, vid andra försöket. Det var även 2 kunskapstest jag inte hade fyllt i på nnet. Listan är nu fylld men instrument, men datum/tid/pris saknas, vilket väl beror på att det är nyinlagt nu?

Comment

Ursprungligen postat av petpee Visa inlägg
        Så nu verkar det fungera, vid andra försöket. Det var även 2 kunskapstest jag inte hade fyllt i på nnet. Listan är nu fylld men instrument, men datum/tid/pris saknas, vilket väl beror på att det är nyinlagt nu?
        Yes, kurserna kommer att fyllas på imorn när dom öppnar. :-)

Comment

Working...
        X