Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor köper /säljer full grid

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Raptor köper /säljer full grid

Hej,
    Har mailat o förskökt chata med supporten, så provar här.

Min Raptor började köpa o sälja fulla griddar för 2-3v sedan efter jag addade in nya Nordnet turbos och checkade in i ETP Link.

Någon som har lite tips på vad det kan vara för fel och vad jag kan göra.

Igår kväll sålde jag av och pausa för jag kände på mig att det skulle gå ner idag, samt så för någon tima sedan slog jag på automatisk handel och då köpte den full grid direkt.

//Marcus

Köper den och säljer direkt? Alltså hela tiden köp sälj köp sälj osv? Eller kommer det bara ibland?

Comment

Nej den verkar handla normalt som tidigare men från att köpt 1grid =39st t lo g Nordnet 16 tex. Så köper den 390st alltså 10st griddar sedan säljer den det eller växlar till tex t long Nordnet 17 eller säljer allt o väntar.
      Har gått igenom ETP Link o samtliga är incheckade och har rätt nummer tom indexet. På skarpa kontor

Comment

Du har inget annat testkonto som ligger och stör med samma ETP-link ID? Eller något annat som skriver till samma globala variabel som du har som ETP-link id?

Comment

Nix, har bara Raptor kvar som aktivt och inte använd ETP-Link på något annat tidigare.

Comment

Vad har Raptor för position på testkontot just nu? Hur många OMXS30?

Comment

Tack för din hjälp Rikard, på mail. Det var en konstig possition på testkontot med full grid som låg o köpte o sålde, måste blivit vid uppgradering eller något annat tillfälle.

Får se lite när den tänker köpa för nu är den likvid.

Comment

Working...
              X