Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

OMXs30 bull/bear borta

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• OMXs30 bull/bear borta

Hej,

Jag är ny på detta, men har en fråga.
    Tidigare i veckan så har jag haft tillgång till Nordnets bull/bear x15,x18,x20 osv.
    Dessa har helt plötsligt försvunnit från mitt system. Inte heller kan jag hitta dessa i kursdatan.

Finns det någon vänlig själ här som vet vart jag hittar dessa igen?
    Tror att de tidigare fanns under nytillkomna, men där får jag inte fram något alls längre...

Om listan är tom tyder det på att den inte är förbockad för kursinsamling i Inställningar > Anpassa kursinsamling.

Comment

Problemet är ju att de inte ligger där de tidigare legat.
      Jag har samma förvalda i anpassningen (+ några till för att försöka hitta dessa),
      men jag får inte fram dom i underhållet hur jag än gör.
      Tidigare när allt var uppdaterat så hade jag dom i nytillkomna ETNer. Denna listan är nu tom, trots uppdateringar (finns ingen som heter nytillkomna ETNer i anpassningen längre)

Comment

Kan vara knappen som är raderad få via högerklick, men jag gissar att listan fortfarande finns i Inställningar > Egna grupper med instrument. Där kan man lägga till knapp och menykoppling.

Comment

Nja, det verkar som att vissa ETNer är borttagna. Jag försökte ladda hem listan på nytt i går, men det hjälpte inte.
          Nyss försökte jag på nytt och nu fick jag tillbaka den. Dock så är Bull/Bear X18 & X20 på OMX borta. (De lägre hävstängerna finns kvar)
          Känner du till om det ska vara så, eller om det är något som har hänt hos mig enbart?

Comment

Listan som vi lägger upp under Nordnet Markets har inte de högsta hävstängerna med pga deras korta livslängd, men det är ju enkelt att söka upp via Starta > Sök nya instrument. De lägger sig i Nytillkomna ETNer Sverige.

Comment

Aha, förstår. Tack för hjälpen!

Comment

Working...
              X