Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NAT krasj med stor insamling av data

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• NAT krasj med stor insamling av data

Jag samlar inn alle aktier i USA (>4000) og har problemer med at NAT krasjer og omstarter. Har inte så mycket minne på min VPS. NAT kjører på ca. 1GB. Er det problem med minne som gjør at den restarter?

4000 instrument är väldigt mycket att hantera, det slår i taket vad gäller minnet på 1GB helt klart. Det behövs uppskattningsvis minst ggr så mycket för att hantera det.

Mvh

Comment

Jeg har 2GB minne. Kanskje jeg må opp på 4? Nå bruker NAT 700MB minne alene.

Comment

Vid uppstart blir det mer minne så det kan nog behövas.

Comment

Jeg forsøker å bytte ut filen "Nytillkomna_aktier_USA" i en installasjon med samme fil fra en annen installasjon. Den filen jeg kopierer inn har ca 5000 aktier. Når jeg lukker fönster med kursinsamling går listen ned til 800 aktier. Varfor det?

Comment

Klicka på Modifiera enskild grupp och Spara.

Comment

Funker inte så bra. Går tilbake til 800 aktier automatisk når jeg starter kursinnsamling. Hvilken rekkefølge må det gjøres i?

Comment

Vilket antal står det överst i XML-filen?

Comment

den jag vil kopiere inn:
                  Count="5582"

Den som faller tilbake på:
                  Count="808"

Comment

Hm, något värde ligger kvar någonstans. Får du upp alla 5000 instrumenten i listan när du flyttat filen? Rättare sagt, finns alla 5582 upplagda i den installationen? Bara för att XML-filen innehåller dessa betyder det inte att de finns upplagda i instrumentdatabasen.
                    mvh

Comment

de er inte upplagda i den installationen. Henter xml fra annan installasjon.

Hva mer måste jag kopiere över for at sleppa legga upp alle 5000 manuellt på nytt i den nye installasjonen?

Comment

Det är Paper.dbf som innehåller instrument. Flytta den också, samt ini-filerna (AutostockTraderA B C osv). Ta bort alla filer som slutar på .ntx och .cgp i nya installationen innan du startar upp igen.

Comment

tack, funket.

Comment

NAT ser ikke ut til å takle innsamling og ordremodeller koblet mot 5000 instrument. Har satt opp en intraday-strategi som leter etter setups i alle instrumentene, men fikk mye omstart av NAT ikveld. Kjører 15GB RAM på min Mac og NAT via parallels.

Spesielt ustabilt inn mot stegning kl 22, og kursfeed stoppet 2 min før close.

Er det rett og slett for mange instrument og ordremodeller?

Comment

Oj oj, kör du 5000 ordermodeller anslutna? Det är inte designat för så extrem belastning.

Comment

Working...
                              X