Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Push till tfn?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Push till tfn?

I Fredags em noterade jag att NAT plötsligt upphörde att skicka vidare meddelande på signaler och order till min mobil. Vad kan det bero på?
    Man vill ju väldigt gärna hålla löpande koll på grejerna... så inget löper amok.

Vi skickade ut email ( och tweet) om det för ett par veckor sedan med info om att uppdatera appen och lägga in det nya UUIDt i Autotrader. Nya appen fungerar fint men vissa får ingen ljudsignal vid push, vi undersöker det.

Comment

Ok tack, det hade jag missat isåfall. Men jag såg att Iphonen verkar ha uppdaterat det självt och det fanns nu ett nytt id som jag klistrade in i NAT. Så då ska det väl funka på Måndag igen hoppas jag.

Comment

Ursprungligen postat av petpee Visa inlägg
        Ok tack, det hade jag missat isåfall. Men jag såg att Iphonen verkar ha uppdaterat det självt och det fanns nu ett nytt id som jag klistrade in i NAT. Så då ska det väl funka på Måndag igen hoppas jag.
        Du kan alltid testa och köra en simulering så ska push skickas när den är klar.

Comment

Det fungerar nu igen, men det kommer tydligen ingen ljudsignal med denna version från iphonen.

Comment

Working...
          X