Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

All testkonton är tom, men order läggs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • All testkonton är tom, men order läggs

    Jag har återställt alla mina testkonton så inget konto har något innehav och sålt av det som fans på skarpa kontot. Men vid heltimme så köps ett gång minis, verkar som att det är ETP linken som gör en affär, hur får jag stop på det?
    AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

  • #2
    Är kopplingarna för PC Link/ETP Link trigger kvar mot testkontona? Annars får inte ETP Link reda på att det är tomt.

    Comment


    • #3
      På Raptor kontot har jag kopplat bort alla ordermodeller, aktiverar PC link igen :-)
      AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

      Comment


      • #4
        Där kom ordern, tack för hjälpen :-)
        AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

        Comment


        • #5
          Ett annat problem dök upp efter återställningen. Alpha Sharken ger dubbla order på OMX i två olika minis, vad kan det bero på?
          AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

          Comment


          • #6
            Kan vara om Preferred Price saknas på OMXS30, alternativt om ingen PC Link eller ETP Link-koppling finns kvar, då vet inte ETP Link att du vill köra Autoselect utan utgår från att alla anslutna minis ska handlas.

            Comment


            • #7
              Lyckades sätta ETP prefered price till 1 istället för att checka in ena minisen, så det är bog det som är problemet, tack igen :-)
              AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

              Comment

              Working...
              X