Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ansluta instument

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ansluta instument

    När jag ska ansluta instrument till ETP link så är en massa instrument förbockade, kan inte får fram dom snaluta instrument bara. Är det något trix för att få fram dom?

    När jag väl har bockat för alla instrument jag vill ha igen så är rutan "Verkställ anslutning val modeller till vald instrument" grå. Varför kan jag inte verkställa?
    Attached Files
    AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

  • #2
    När man först kommer in i Anpassa automatisk orderläggning visas alla kopplingar för alla konton. Markera en modell så tänds bara de kopplingar som gäller för kontot valt i menyn. Man behöver klicka Verställ för varje modell man ändrar något på. Det går alltså inte att först koppla allt och sen verkställa i slutet.

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
      När man först kommer in i Anpassa automatisk orderläggning visas alla kopplingar för alla konton. Markera en modell så tänds bara de kopplingar som gäller för kontot valt i menyn. Man behöver klicka Verställ för varje modell man ändrar något på. Det går alltså inte att först koppla allt och sen verkställa i slutet.
      Tack, fick till det. Omstrukturerade hela portföljen med anslutna modeller och minis i helgen... dålig tajming. Bara kaos på morgonen
      AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

      Comment

      Working...
      X