Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fel data:

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fel data:

Jag hade lite problem med att ladda ned data per 0519. Men när jag försökte ladda ned från er så var det fortfarande samma problem med tex omxs30. Kan det fixas tro?

OK, vad får du för problem? Hur ser grafen ut?

Comment

re

Nja det var det att jag slog på min egen burk runt 0920 den dagen. Så jag försökte ladda om allt men det syns samma i grafen för omxs30 ändå.

Comment

OK, men var Ersätt befintligt ikryssat?

Comment

re

ja det var ikryssat som det ska.

Comment

Jag har precis provat att ladda ner data utan problem, kanske behövs en omstart bara.

Comment

re

Ok, idag var det samma sak för mig. Så vad kan det då bero på?

Comment

Lite svårt att gissa ett problem utan att ha sett hur symtomen ser ut....har du möjlighet att lägga upp en screenshot?

Comment

re

OK, tex såhär för omxs30 per igår beroende på att datorn inte slog på förens en bit in på dagen. Men det förändras inte när jag laddar ned nytt och kryssar i ersätt, inte heller efter omstart.
                  Attached Files

Comment

Prova också att kryssa i Enskild dag och välj gårdagens datum.

Comment

Märkligt, nu fungerade det för 0522. Men första kvarten på index för 0519 är fortfarande ett hål i, hur jag än gör.

Comment

Första kvarten 19:e var ett avbrott från feeden, så det går inte att fixa tyvärr.

Comment

Working...
                        X