Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

brent-spot og ice-europe future

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • brent-spot og ice-europe future

    Hei!
    Noen her som har noen erfaring med å handle bull/bear igjennom AT? Den underliggende kilden til bull og bears til brent oljen hos nordnet er jo "ICE Brent Crude oil futures contract", altså kan det jo være en fordel å bruke denne som kilde (ekstra objekt). Finnes denne live i AT? Har ikke funnet denne hverken hos nordnet eller "at". D-brent-1 er jo spot prisen, men den er 10 minutter forsinket, så den kan man ikke bruke (om det er mulig å få denne live, kan det fungere, men det virker vanskelig?).

    En annen mulighet kunne være å regne ut "ICE Brent Crude oil futures contract" med fex "sell" til bull olje x1 NORDNET, men har ikke funnet noen god måte å gjøre det på, da utregningen virker noe avansert.

    Man kan jo lage en modell som tar utgangspunkt i s/b på bull/bear instrument, men det blir jo umulig å backteste, da det ikke går an å laste ned date på bull/bear(?) (så vidt meg erfart)

    Noen som har noen løsninger, eller ideer?

  • #2
    Jeg har også hørt med Nordnet, om de har ice crusde oik futere utviklinga/historikk og fikk dette til svar:
    Hei Oskar.

    Ikke på nettsiden vår, men du kan følge utviklingen her: https://www.theice.com/products/219/...rketId=5049360

    Hilsen Eivind J#####

    Da lurer jeg på om det er mulig å hente dataen fra nettsiden (altså bruke nettsiden som api) og bruke det i autotrader?

    Comment

    Working...
    X