Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

split/emission

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • split/emission

    Hei,
    sliter med å få til emissioner/splitter på tesla. Jeg la til feil dato, men nå får jeg ikke fjernet splitten som er feil. Jeg trykker på "rader vald brytpunkt" og "skriv til databas", men den vil ikke bort.

    Har også prøvd å radere instrumente og søk opp på nytt, men da er splittene helt like, som før jeg raderte instrumentet og ikke tilbake til default.

  • #2
    Splitdata lagras i HIST-filen som lagrar EOD-historiken, så själva instrumentdatabasen och intradaydatabasen ändras inte.

    Om du markerar en splitt ska det inte vara några problem att radera den.

    Comment


    • #3
      Jag markerar og raderar, men den er den forsvinner ikke. Jeg prøvde å radere den på en annen pc, og da fungerte det. Hva kan det være da?Click image for larger version

Name:	rader.PNG
Views:	1
Size:	334.1 KB
ID:	100837

      Comment


      • #4
        Ah, du har nog raderat slutdatum-entryt. Det bildas nytt imorgon när börsen öppnar. Det ska alltid finnas ett startdatum och slutdatum, och bara splittar däremellan kan raderas.

        Comment


        • #5
          Aha, så jeg må vente til børsen er uppet, så kan jeg få fikset det?

          Comment


          • #6
            Ja, tyvärr.

            Comment


            • #7
              Da prøver jeg igjen imorgen (y)

              Comment


              • #8
                Får det fortsatt ikke til. Det skjer ingenting når jeg legger til, eller fjerner splitter. Finns det noen oppdater automatisk til riktig funksjon?

                Comment


                • #9
                  Hm, märkligt, har du möjlighet att ringa imorgon?

                  Comment

                  Working...
                  X