If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det som är riktigt skumt är ju att jag såg att data kom in igår. Den har liksom glömt det
Kör du senaste 64b versionen av NAT ? Kolla din deblogg.txt ifall det är så att nat deletar data helt enkelt. För det verkar vara något mycket skumt just nu, här med.
Kör du senaste 64b versionen av NAT ? Kolla din deblogg.txt ifall det är så att nat deletar data helt enkelt. För det verkar vara något mycket skumt just nu, här med.
Nu funkade det när jag uppdaterade efter stängning. Är det borta i morgon så kollar jag om det är så som du skriver.
Såg att det fortfarande är fatabasfel på din installation, det har inget med 64:an att göra utan är troligen själva zipfilen som blivit skadad i packningen. Jag skulle prova att döpa om /Data och starta om Autotrader. Därefter tanka tex DAX-index och prova simulera som du skrev om.
Comment