Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nytt instrument

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt instrument

Varför finns det så få etp på danska index som tex omxc25? Den enda jag fann på nordnet market var BULL OMX C25 X3 NORDNET D1. Den gick att lägga till i db. Men, nu när jag ska lägga upp den i egen cert-lista så hittar jag den inte. Var hamnar det instrumentet (i vilken av de fördefinierade)? För den syns inte bland de instrument som har kursdata när jag ska gruppera. Vilken feed är det jag har glömt markera, eller är det något annat?

Danska ETNer styrs till listan Nytillkomna ETNer Danmark. Den kanske inte finns sedan tidigare och skapas i så fall när du lägger upp ett instrument. För att listan ska bli synlig behöver du gå till Inställningar > Egna grupper med instrument, bocka för den i vänster sida och skapa en knapp samt menykoppling

Comment

re

OK nu syns det om jag öppnar den listan och jag har slagit på den i kursinsamling. Men den får ingen kursdata nu ser jag, kommer det senare och måste indexeras på något vis, eller?

Comment

Starta om så tror jag den initieras. Eller kryssa ur Insamling aktiv och kryssa i igen för att starta om kursinsamling.

Comment

Working...
        X