Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor om utbildningen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Frågor om utbildningen

    I den här tråden tänkte vi samla frågor om utbildningsinnehållet i NAS.

  • #2
    Kul att tråden är igång

    Comment


    • #3
      Hej Rikard och alla NAS:are,

      Ser att det nu går att anmäla sig till utbildningen som startar efter nyår och jag har några frågor.

      Kommer man att få tillgång till de nu aktiva forumtrådarna för NAS eller startar Ni nya för vårens utbildning?

      Hur ser upplägget ut med två utbildningar som löper parallellt med avseende på nu framtagna robotar i höstens NAS mm?

      Ni som går utbildningen vad tycker ni om den så här långt?

      Last edited by Wheelie; 2017-10-31, 22:30.

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Wheelie Visa inlägg
        Hej Rikard och alla NAS:are,

        Ser att det nu går att anmäla sig till utbildningen som startar efter nyår och jag har några frågor.

        Kommer man att få tillgång till de nu aktiva forumtrådarna för NAS eller startar Ni nya för vårens utbildning?

        Hur ser upplägget ut med två utbildningar som löper parallellt med avseende på nu framtagna robotar i höstens NAS mm?

        Ni som går utbildningen vad tycker ni om den så här långt?


        Kommer man att få tillgång till de nu aktiva forumtrådarna för NAS eller startar Ni nya för vårens utbildning?

        Nej det skulle bli spoiler alert. Däremot kan det bli frågan om att de som redan har gått kan få tillgång till nya trådar och nya grejer.

        Hur ser upplägget ut med två utbildningar som löper parallellt med avseende på nu framtagna robotar i höstens NAS mm?

        I princip kommer det bli samma men nya varianter kommer att utvecklas tror jag. Lite tidigt att säga. Warthog kommer nog vara med även 2018. Kanske med något tweak.

        Comment


        • #5
          Tanken är att vi startar en ny sluten forumgrupp för varje kursstart. Vi har också fått frågor om möjligheten att förlänga sitt NAS-medlemskap även efter att utbildningen är färdig, och det är något vi diskuterar hur vi ska kunna lägga upp. Men någon lösning hittar vi såklart. Det vore kul om tidigare medlemmar även kan vara med på kommande kurser etc för en rimlig peng.

          Comment


          • #6
            Hej igen,

            Utöver roboten Warthog jobbar ni i NAS med någon daytrading strategi typ de du tidigare har nämnt, Galaxy samt Xynergy DayTrader?

            Det jag är ute efter är framförallt en utbildning som handlar om daytrading strategier till NAT.

            Comment


            • #7
              Hej,

              Jag är väldigt nöjd med utbildningen så här långt och ser gärna att vi har möjlighet att delta i någon form på kommande kurser.

              En gång NAS:are, alltid NAS:are...

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av Wheelie Visa inlägg
                Hej igen,

                Utöver roboten Warthog jobbar ni i NAS med någon daytrading strategi typ de du tidigare har nämnt, Galaxy samt Xynergy DayTrader?

                Det jag är ute efter är framförallt en utbildning som handlar om daytrading strategier till NAT.

                Utbildningen är inte begränsad till Daytrading men en av robotarna kommer vara Daytrading. Xynergy är inte med i utbildningen. Men det blir en liknande. Förutom en skarp robot så kommer man förstå hur man kan utveckla liknande grejer.

                Comment


                • #9
                  Vi har snart infowebinar om utbildningen som kommer 2018. Mer info kommer om det.

                  Comment


                  • #10
                    Kostnadsfritt infowebinar

                    https://register.gotowebinar.com/reg...49648316100354

                    Comment


                    • #11
                      Hej Rikard,
                      Har inte fått behörighet till NAS Pro.
                      Gör jag något fel?
                      Med vänlig hälsning,
                      Per-Arne

                      Comment


                      • #12
                        Märkligt, det ser rätt flaggat ut. Kan du inte se den här tråden?

                        http://autostock.se/vbulletin/forumdisplay.php?f=54

                        Comment


                        • #13
                          Hej,
                          är alla strategierna öppna för dem som går NAS-programmet?

                          Comment


                          • #14
                            Med alla menar jag de strategier som är listade som detaljstrategier för NAS Access...

                            Comment


                            • #15
                              Nej, Access är egna strategier som i vissa fall kan vara baserade på ideer från NAS. Däremot har NAS-medlemmar rabatt på Access.

                              Comment

                              Working...
                              X