Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halvdagar och helgdagar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Halvdagar och helgdagar 2023

    Hej!
    Jag kör Autotrader version 3.2.1.6 (16-bitarsversionen) på Windows 7 maskiner. Har över 100 Gb i Analysatorn och orkar inte gå över till 32-bitarsversionen och göra klipp och klistra i alla mina ordermodeller.
    Hur som helst, då jag inte uppdaterar programversionen så får jag ju inte med info om halv och heldagar 2023. Denna info finns ju i AutostockTrader.ini
    Skulle någon vänlig person kunna lägga ut korta dagar och spärrdagar.
    Helst all info [Calendar0] till [Calendar7] så att jag kan klistra in i min AutostockTrader.ini fil.
    Tack på förhand.
    mvh
    Bertil

  • #2
    Vi kan såklart klistra in all kalenderinfo här, men det du kör är en 32-bitars. 16-bitar finns inte längre. Om du uppdaterar byts DLLer ut bara, allt annat blir kvar. Och skulle du vilka kan du alltid ta backup på följande filer och gå tillbaka: (alla ligger i c:/program files(x86)/autotraderbas)

    databases.dll
    atapp.dll
    atapp.resources.dll (ligger i c:/program files(x86)/autotraderbas/en
    autostocktrader.exe





    PS. Kalendrarna bifogade i txt-filen.





    Attached Files

    Comment


    • #3
      Tack så mycket. Jo, jag har ju 32-bitarsversionen, men nyare programversioner är väl 64-bitars?
      mvh
      Bertil

      Comment


      • #4
        Bara Analyzern, resten är 32 bit.

        Comment


        • #5
          Visst är det så att om jag uppdaterar till senaste programversionen så försvinner alla mina analyzerprojekt (har över 100Gb) och jag måste börja om från scratch?
          Jag har även alla terminer för ca 10 år bakåt varav vissa bara finns i analyzerprojekten (har råkat radera dem från resten av NAT.) så de kan inte återskapas om jag börjar om från scratch.
          mvh
          Bertil​

          Comment


          • #6
            Nej, bara DLLerna byts. Alla databaser är kvar.

            Comment

            Working...
            X