Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NAT PRO Beta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • NAT PRO Beta?

    Hej,

    när kan en beta av NAT PRO tänkas finnas?

    Söker vettig backtestningsfunktionalitet

  • #2
    Vi siktar på att ha en första beta ute så snart backsimulatorn är körbar, förhoppningsvis innan semestrarna.

    Comment


    • #3
      Vi som redan är kunder får en schysst rabatt på PRO versionen antar jag

      Comment


      • #4
        Självklart! Vi har alltid haft policyn att ge extra rabatter till befintliga kunder.

        Comment


        • #5
          Hej,
          Vilken funktionalitet kommer i Pro versionen som inte finns i standard NAT?

          Comment


          • #6
            Tick

            När kommer Tick realtid att fungera ?

            Blir det samtidigt som Nat Pro?

            Mvh
            Håkan

            Comment


            • #7
              Menar du backsimulering i ticknivå? Efter sommaren när vi släpper simulatorn.

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
                Menar du backsimulering i ticknivå? Efter sommaren när vi släpper simulatorn.

                Tänkte i första hand ren analys, eftersom inte kurvan ändras när jag ändrar emellan 1 minut och reltid så tänkte jag att den inte är aktiverad ännu.

                Men nu ser jag att den funkar

                Men varför ändrar sig inte scriptet

                mvh
                Håkan

                Comment


                • #9
                  Scriptet körs alltid i 1 minut om du har låst det, men du kan faktiskt ange i0 som intraday-prefix. Annars körs det per tick om du inte har intradayprefix men chartet i realtid.

                  Kanske inte blir så stor skillnad, men det hänger mer på instrumentet och kursdatat. Vi kommer också bygga ut med synkron scriptkörning som val, så att script kan köras på varje tick snarare än 5 sekundersintervall.

                  Comment

                  Working...
                  X