Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med portföljeninnehav

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem med portföljeninnehav

    Hej,

    Jag har strategier som handlar beroende på innehavet i portföljen. Idag hände nått konstigt då jag kollade portföljen i orderdialogen så fattades flera innehav och i ett instrument hade jag två poster. Den ena posten stämde medans den andra volymen var en annan akties innehav. Jag har kollat och aktien som fattas är upplagd men jag kan inte hitta den i någon lista. Var håller den hus.

    Tack på förhand och trevlig helg!

  • #2
    Hm, starta om programmet och kolla om det synkar tillbaka. Annars, kolla Inställningar > Anpassa kursinsamling och se så att alla listor du har innehav på är kryssade.

    Innehavet som vars volym syns som en annan aktie, är det möjligen en fond eller liknande?

    Vi hittade ett problem i nExt2-protokollet igår som vi ska ordna, där innehav som inte finns i AutoTrader syns som tex en aktie. Väldigt förvirrande såklart, men ser ut att vara enkelt åtgärdat.

    Comment


    • #3
      Jag har fortfarande problem men bara på 1 dator. På min andra dator ser allt bra ut. Problemet är i en aktie. Jag får kolla om jag kan göra en nyinstallation.

      Comment


      • #4
        Problemet ligger inte hos dig, det är en åtgärd vi håller på att lösa i nästa programversion.

        Comment


        • #5
          Fixat nu i 2.9.0.6

          Comment

          Working...
          X