Jag har ett problem med avslut på skickade ordrar ibland. Scriptet skickar en order S som inte leder till ett avslut T som man kan se i loggade lokala ordertransaktioner. Problemet gäller skickade ordrar som inte ger något avslut alls, dvs inte säljer en enda aktie hos nordnet. Att S finns kvar i loggade lokala ordertransaktioner utan något avslut leder till problem för mitt script då nästa skickade order nu bygger på en falsk signal.
Jag kan manuellt radera S i loggade lokala ordertransaktioner när en order S inte leder till något avslut T. Då undrar jag om det finns det någon möjlighet att radera S som inte leder till avslut genom script? Och om S inte leder till något avslut inom 1 minut vill jag att S raderas. Jag kan inte hitta någon info om detta någonstans. Mvh Robert
Jag kan manuellt radera S i loggade lokala ordertransaktioner när en order S inte leder till något avslut T. Då undrar jag om det finns det någon möjlighet att radera S som inte leder till avslut genom script? Och om S inte leder till något avslut inom 1 minut vill jag att S raderas. Jag kan inte hitta någon info om detta någonstans. Mvh Robert
Comment